Strefa Wystawcy

Cieszymy się, że zainteresował Państwa udział w Targu Regionalnym.

Aby wystawiać swoje produkty podczas Targu Regionalnego wystarczy wypełnić i wysłać na podany niżej adres e-mail Oświadczenie Wystawcy oraz skontaktować się z pracownikiem Tarnowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego, w celu rezerwacji odpowiedniego miejsca.

Do wystawiania swoich produktów zapraszamy w szczególności producentów żywności: owoców, warzyw, przetworów, soków, win, piw rzemieślniczych, serów, wędlin, miodów, nabiału, pieczywa, ciast, dań gotowych.  Zachęcamy także do handlu kosmetykami z naturalnych składników, roślinami oraz innymi produktami, które wpisują się w ideę Targu Regionalnego. Oprócz przedsiębiorców i rolników, handel mogą prowadzić także koła gospodyń wiejskich czy lokalne stowarzyszenia.

Od kwietnia 2022 r. od wystawców pobierana jest opłata – 15 zł.

Dokumenty do pobrania

 

Skontaktuj się z nami

TARNOWSKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO S.A.

ul. Szujskiego 66, 33-100 Tarnów

tarr.tarnow.pl

Katarzyna Pasula

14 623-55-12

Renata Sady

14 623-55-12, 14 623-55-17

 

Najczęściej zadawane pytania

Udział w Targu Regionalnym mogą brać podmioty posiadające uprawnienia do handlu oferowanymi towarami. W szczególności Wystawcami mogą być:

  • przedsiębiorstwa,
  • rolnicy, w tym w ramach sprzedaży bezpośredniej lub rolniczego handlu detalicznego,
  • koła gospodyń wiejskich,
  • inne uprawnione podmioty.

Wystawca może podczas Targu prowadzić handel:

  • produktami rolno-spożywczymi (w tym m.in.: owocami, warzywami, ziołami, miodem, winem, pieczywem, przetworami),
  • daniami gotowymi,
  • kosmetykami z naturalnych składników,
  • roślinami (w tym: kwiatami, sadzonkami, nasionami, cebulkami, kłączami),
  • innymi produktami za zgodą Organizatora, o ile jest to zgodne z celem Targu.

Wystawca powinien respektować zestaw wartości Targu Regionalnego, na który składają się:

  • Lokalność (produkt produkowany jak najbliżej miejsca sprzedaży);
  • Krótkie łańcuchy dostaw (sprzedaż bezpośrednio przez producenta lub przy udziale jak najmniejszej liczby pośredników);
  • Zróżnicowany asortyment (dobór Wystawców w sposób zapewniający szeroką ofertę towarów);
  • Wysoka jakość oferowanych produktów;
  • Estetyka stoisk.

Warunkiem udziału w Targu Regionalnym jest wcześniejsze zgłoszenie się do organizatora, tj. Tarnowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. i przekazanie wypełnionego Oświadczenia Wystawcy (do pobrania powyżej). Kartę można wysłać mailem, pocztą lub przekazać osobiście. Podczas rozmowy pracownik TARR S.A. poinformuje o dostępności wolnych miejsc spełniających wymogi zgłaszającego (np. dostęp do prądu, zadaszenie, wielkość) i ustali konkretną lokalizację stoiska.

Przed dokonaniem zgłoszenia należy zapoznać się z Regulaminem Targu Regionalnego.

TAK! Pierwsza edycja Targu Regionalnego odbyła się we wrześniu 2021 r. i spotkała się z dużym zainteresowaniem mieszkańców Tarnowa i okolic. O sukcesie Targu przesądził brak podobnej oferty (inne miejskie targowiska mają inny profil i/lub strategię działalności) oraz sąsiedztwo popularnej „Kapłanówki”, na której handel również odbywa się w niedziele. Poza tym wciąż pracujemy nad budową marki Targu Regionalnego i zwiększeniem jej rozpoznawalności. 

Organizator zapewnia uczestnikom przestrzeń na placu targowym. Wyposażenie stoiska (np. stół, krzesła, lady) musi zostać zapewnione przez wystawcę. Organizator nie narzuca określonego wyglądu stoiska, ważne jest jednak zachowanie estetyki oraz zmieszczenie się na wyznaczonym stoisku. Na stoisku można ustawić samochód osobowy lub niewielkie auto dostawcze. Zachęcamy do przemyślenia koncepcji stoiska tak, aby podczas rozmowy z organizatorem dobrać odpowiednie stanowisko.

Na placu targowym istnieje ograniczona liczba źródeł prądu. Miejsca z możliwością przyłącza będą rozdysponowywane według kolejności zgłoszeń. Wystawcy mogą korzystać z wody, jednak nie jest ona doprowadzona bezpośrednio do stoisk a jedynie dostępna w wyznaczonych punktach.

Od wystawców pobierana jest opłata w kwocie 15 zł.